Re: zewnętrzna nagrywarka DVD

Autor: Paweł Kraszewski <Pawel_Kraszewski_at_wp.pl>
Data: Wed 22 Sep 2004 - 23:32:40 MET DST

Scottos wrote:

> Poszukuję zewnętrznej nagrywarki DVD. Warunki:
> - obsługuje komplet +/- R/RW
> - FireWire (koniecznie)
> - najchętniej dwuwarstwowa
> Czy ktoś może wie kto to produkuje a na dodatek można w naszym kraju
> nabyć? Może ktoś ma jakieś doświadczenie i wie czego unikać?

Ja ma tak:
* Pudełko na napęd 5.25" na USB2 (żaden problem kupić dual lub tylko FW)
* Zwykły Litek dwuwarstwowy.

Działa bez problemu z zapisem nawet x8, pod Winzgrozą i Linuxem.

Uważaj na pudełka z zewnętrznym zasilaczem - jedna rzecz więcej do noszenia
i pamiętania.

Moja uwaga techniczna - jak chodzi o USB - najlepiej mi się sprawdziły
mostki na chipach ALI, miałem problemy z chipami VIA. Nie wiem, jak jest z
FW.

--
Pawel Kraszewski