tania laserowka do 1000 zl? hp czy minolta....

Autor: Michał <mr_qNOSPAM_at_wp.pl>
Data: Thu 23 Sep 2004 - 11:57:43 MET DST

witam,
postanowilem sprawic sobie nowa drukarke laserowa, niestety poniewaz fundusze sa troche ograniczone, wiec waham sie pomiedzy:
hp 1010
samsung 1510
minolta 1300w
brother 1430

http://infoglob.pl/sklep/podzespoly/3795/kategoria.html?cenas=0&cenae=1000

wiem, ze mozna kupic niegrogo hp 4/5/6 na allegro, ale potrzebuje fakture i nie chce kupowac jakiejs podpicowanej uzywki z niemiec.

czytalem troche o laserach, ze w sumie niewazne co sie nie kupi, zawsze mozna umoczyc kase:(((, wciaganie kartek , tania
drukarka->drogie uzytkowanie etc,
w sumie sklaniam sie za minolta, proszek nie jest drogi, w sumie dosc tania, 1200x1200. czytalem ze z hp mozna roznie trafic, ale za
to proszek jest troche tanszy.
aha zastosowanie: glownie tekst, stro ok 600/msc, czasami jakis rysumek techniczny. (dlatego to 1200x1200 do mnie przemawia). chyba
ze brother, tez podobno niezawodne....

będe wdzieczny za wszelkie opinie.