Re: Prośba o pomoc

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 23 Sep 2004 - 11:23:52 MET DST

Użytkownik "Protr" <pifr.wytnijto@wp.pl> napisał w wiadomości
news:opseru66eqd4o3mw@news.onet.pl
> Jeżeli ktoś bedzie wiedział jak rozwiązać ten problem to będę
> zobowiązany:
>
> System uruchamia się tylko przy podłączonym napędzie dyskietek. Po
> podłączeniu dysku systemowego do płyty, pali się lampka HD, jednak
> dysk się nie uruchamia (nie słychać go), jak również system (nawet
> bios karty graficznej) - kompletna ciemność na ekranie i żadnego
> sygnału z głośniczka. Próbowałem podłączać dysk systemowy na różne
> sposoby - niestety nic to niedało. Mam drugi dysk HD i owszem system
> startuje i tego twardziela wykrywa i uruchamia sie BIOS.
> [...]

Na pewno nie chodzi tu o MBR, przecież sam piszesz, że dysk nie startuje
;-). Wygląda to na typowe uszkodzenie sprzętowe. Spróbuj wymienić
tasiemkę, obejrzyj gniazdo dysku czy piny nie są wygięte. Może zworka
nie kontaktuje... albo - niestety - padła elektronika np. od wyładowania
elektrostatycznego.

/odpowiadając zmień px na pl/