Re: AMD Sempron 2200+ OEM + ASRock K7S8X - bedzie dzialac?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 23 Sep 2004 - 10:59:33 MET DST

Użytkownik "Anubis" <rafalb7@o2.pl> napisał w wiadomości
news:ciu1fp$mtr$1@atlantis.news.tpi.pl

> Ale Asus kosztuje pewnie ze 200 zl drozej a to ma byc najtaniej,
> uzywanych na gwarancji podzespolo nie kupie bo sie takowych cenowo
> nie oplaca kupowac, ta plyta Asrocka kosztuje ok 160 zl, nie wiem czy
> za 200 kupi sie lepsza plyte.

Asus A7V8X-MX SE - 290 zł z f.VAT.

P.S. Ja jestem b.podejrzliwy w stosunku do takich "najtańszych"
propozycji. Na czymś w końcu producent musiał oszczędzić; a to gdzieś
kondensatorka nie włożył - albo włożył ale badziewne, które spuchną po
roku-dwóch, gdzie indziej zaoszczędził na radiatorach, gniazdach itp....
I tylko ty na tym dobrze wyjdziesz, bo będziesz miał stale w tej firmie
robotę ;-).

/odpowiadając zmień px na pl/