Re: uciszenie dysku

Autor: Reksio <mislawek_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 23 Sep 2004 - 11:08:30 MET DST

> wentylowanej obudowie :) jednak korek sporo dzwiekow jeszcze
> przepuszcza. moze sa jakies alternatywy? rozmiar taki, zeby sie
> zmiescilo w obudowie :)

Odpuść sobie korek. Jak na razie nie ma nic lepszegi i tańszego niż firmowe
opakowani z gąbki którego są pakowane dyski przez producenta/dystrybutora.
Do obudowy powinno się zmieścić :-) Oczywiście na temat temperatury nie będę
pisał zakładając że wiesz o grzaniu.
Sprawdziłem to na 100% na małych dyskach, ale one grzeją się mniej, jeden
taki około 3Giga pracuje w takim układzie non-stop.

Pozdrrr... Reksio