Re: co z tym zrobic?

Autor: Mikee <mpazur_at_o2.pl>
Data: Wed 22 Sep 2004 - 07:35:17 MET DST

Dnia Tue, 21 Sep 2004 15:10:58 +0200, na chip.hardware,pl.comp.pecet
napisałeś(aś):

> chodzi o mechaniczne uszkodzenie w kieszeni, zdaje sie mechaniczne, bo co do
> tego jeszcze nie mam pewnosci.
> A wiec cos zaczela mi kieszen sie psuć, nie wykrywała dysku, byly przerwy w
> komunikacji z dyskiem itp. Gdy ja wyjałem zauwazylem ze w miejscu gdzie sie
> podpina zasilanie, brakuje jednego pina oo zasilania, (drugiego od lewej),
> gdzies sie chyba musial urwac.
> Tzn. zauwazylem to po kilku dniach od wyjecia, wiec co najgorsze to nie moge
> go znalezc.
>
> Dokladnie nie wiem jaki jest rozkład tych pinó, który za co odpowiada, wiem
> [...]

Tak jak napisałeś to jest masa. Dwa środkowe to masa: jedna od 5v, druga
od 12. Ja bym pomyślał jak to wykorzystać, bo jeśli są "przerwy w
komunikacji z dyskiem" to może da się to przerobić na hot swap? A serio,
kup sobie taki pin i wlutuj albo wymień gniazdo, choć nie sądzę, by to
była przyczyna problemu. Mikee