co z tym zrobic?

Autor: Adik <adriango_at_interia.pl>
Data: Tue 21 Sep 2004 - 15:10:58 MET DST

chodzi o mechaniczne uszkodzenie w kieszeni, zdaje sie mechaniczne, bo co do
tego jeszcze nie mam pewnosci.
A wiec cos zaczela mi kieszen sie psuć, nie wykrywała dysku, byly przerwy w
komunikacji z dyskiem itp. Gdy ja wyjałem zauwazylem ze w miejscu gdzie sie
podpina zasilanie, brakuje jednego pina oo zasilania, (drugiego od lewej),
gdzies sie chyba musial urwac.
Tzn. zauwazylem to po kilku dniach od wyjecia, wiec co najgorsze to nie moge
go znalezc.

Dokladnie nie wiem jaki jest rozkład tych pinó, który za co odpowiada, wiem
tylko ze za zasilanie, ale zauwazylem ze wlasnie od tego nie idzie sciezka
do złącza tylko kabelkiem z zewnatrz, jakgdyby zlącza jest przypinane,
czyzby ten pin odpowiedzialny byl za mase?! a nie dostaraczel zasilanie.

Co z tym powinnienem zrobic, bo wyrzucac kieszeni nie chce.
Ewentualnie skad wziasc cos takiego? I jak to tam przylutowac?

No chyba ze ten styk jest tam za nic szczegolnego nieodpowiedzialny, wiec
jak to obejsc?

--
Adik        "Dobry Bóg ustanowił granice ludzkiej mądrości,
                       nie zakreślił natomiast granic jej głupocie