Re: AMD w laptopie???

Autor: Leszek SULEK <ls20788_at_sgh.waw.pl>
Data: Wed 22 Sep 2004 - 19:40:53 MET DST

On Wed, 22 Sep 2004, Piotr Karwowski wrote:

> Też kupowałem w Circuit City, ale lepiej chyba przy pomocy jakiegoś wujka
> kupić bezpośrednio u producenta ze sklepu on-line.

niestety wujka z hAmeryki brak :(

> Nie baw się tylko w rabaty
> mail-in (wyłącznie na podstawie mojego doświadczenia - od dwóch lat czekam na
> Franklina :)).

skad ja to znam... Aczkolwiek zdarza sie ze wysylaja, ale
slyszalem jak do tej pory tylko o jednym przypadku... A z
ciekawosci, to byl mail in rebate producenta czy sklepu?

Ja dlugo nie moglem uwierzyc, ze w Stanach stosuje sie takie
formy sprzedazy, pobyt tam troche zrewidowal moja opinie na temat
tego kraju...

--
Pozdrawiam
Leszek Sułek