Re: mariaz ECS k7vza i Ath xp 2200+

Autor: Adam M. <co.sie.gapisz_at_w.moj.adres>
Data: Wed 22 Sep 2004 - 19:33:57 MET DST

W artykule news:cisalr$j71$1@atlantis.news.tpi.pl,
niejaki(a): x4y4 z adresu <xxxxyyyy@op.pl> napisał(a):

> Witam
> Wpadly mi w rece wlasnie tytulowe dwie rzeczy Athlon XP 2200+ i plyta
> glowna ECS K7VZA. Dokumentacji nijakiej niet.
> Na stronie oczywiscie pisza ze plyta supportuje najwyzej 1500 MHz i
> nic wiecej procesora poprzedniej generacji.

Ustaw zworkami FSB 133MHZ (oczywiście musisz mieć K7VZA w wersji PCB 3.0),
wgraj najnowszy bios i będzie działać.
Sprawdź też na jakim jądrze masz tego Athlona - jeśli Thoroughbred to spoko,
jeśli to Thorton to może byc problem z odpaleniem / rozpoznaniem, ale na to
też są sposoby.

> Pytanie moje jest takie czy ktos odwazyl sie i wsunal taki lub
> podobny CPU do tej plyty i ewentualnie czym moze toto grozic.
> dzieki za nfo

Ja mam Athlona 2400+ Thoroughbred B i chodzi spoko

--
pozdrawiam
Adam M.