Drukarka Panasonic

Autor: Igor <igor.fudali_at_wp.pl>
Data: Wed 22 Sep 2004 - 19:14:30 MET DST

Witam Grupe,

Prosilbym o rozwiazanie takiego problemu, z ktorym nie moge sobie dac rady.
Posiadam drukarke Panasonic kx-p1150. Probuje ja zmusic do poprawnego dzia
lania pod windowsem xp, jednak jak narazie bez skutku. Pod win 98 wszystko
dziala ok. Pod xp ustawilem sterownik proponowany przez system i kicha.
Wydruki pozbawione sa kilku poczatkowych linii na poczatku i na koncu stro
ny. Kombinowalem z ustawieniami wydruku w panelu sterowania i doszedlem do
tego, ze musi to byc wina sterownika. Szukalem w sieci jednak nie udalo mi
sie trafic na sterownik do mojej drukarki dla win xp.
Do tego caly czas mam wrazenie, ze problem jest prosty do rozwiazania. Fac
howe strony o drukarkach mnie troche przerazaja i malo rozumiem. Bede wdzi
eczny jezeli ktos poda mi prosty przepis co i jak jest nie tak.

Pozdrawiam,
Igor.