Re: Win2000 - Instalacja z dysku

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 22 Sep 2004 - 16:11:21 MET DST

Użytkownik <kemoto@o2.pl> napisał w wiadomości
news:mailman.78.1095852975.500.pecet@man.lodz.pl
> Witam!
>
> Otóż chciałbym wiedzieć czy jest możliwe zainstalowanie systemu
> Windows2000 z dysku twardego. Sposobów widzę dwa:
[...]

Nie wiem, po co ty sobie życie komplikujesz. Wyrzuć tego P.Magica do
kosza, załóż fdiskiem partycję FAT32 na tym dysku, wrzuć tam katalog
i386, uruchom komputer z dyskietki DOS-owej, załaduj z niej smartdrv.exe
i uruchom plik \i386\winnt.exe. Po zainstalowaniu systemu wykonaj
convert c: /fs:ntfs.

P.S. Pomyliłeś grupy, FUT pl.comp.os.ms-windows.winnt. I na drugi raz
czytaj pliki README, które dostałeś wraz z instalką.

/odpowiadając zmień px na pl/