Re: Jakich płyt DVD używacie do archiwizacji danych..

Autor: gg <np.osoba_at_microsoft.com>
Data: Wed 22 Sep 2004 - 14:09:53 MET DST

Użytkownik "Andre" <andre_cut_hull@poczta_cut_.pl> napisał w wiadomości
news:ciroh9$5k0$1@news.onet.pl...
> a co powiecie o Platinumach? jesli chodzi o CD to ja (ani zadna znana mi
> osoba) nie mialem z nimi najmniejszego problemu...

Płytki cd a dvd to jednak nie to samo. Poza tym nawet verbatim robi jakies
dwie wersje plytek cd ,85zl i 1,10zł /szt te droższe są jakieś podwójnie
powlekane

Różnica w cenie między Verbatimem a Esperanzą DVD jest niecałe 1zł czyli
chyba raczej niewarto oszczędzć.

1szt dvd Tdk lub Verbatim mozna kupic za 2,75zł. Esperanze 1,90. Nie wiem
po ile są platinium...

pozdr
P.