Re: Jakich płyt DVD używacie do archiwizacji danych..

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Wed 22 Sep 2004 - 14:09:33 MET DST

"PePe_M" <spam@nie.pl> wrote in message
news:cirp5r$cc2$1@inews.gazeta.pl...

> Kilka lat temu nagrywalem na platinum CD - plytki wydawaly sie OK, ale
> po
> kilkunastu miesiacach powloka wierzchnia robila sie szara. Od tego
> czasu
> mowie tego typu nosniki - NIE Dzieki.

Platinium, pamietam jak po kilku miesiacach brzegi plytki zmienily kolor
i po 2 kolejnych zaczela sie nosnik odlepiac, a plytki caly czas lezaly
w sejfie, dobrze, ze te kopie nie byly juz pozniej potrzebne, bo
skopiowac sie ich nie dalo. Chodzi oczywiscie o CD.

> Lepiej nagrac na (toretycznie) dobrej plycie niz pozniej lamentowac.
> Na DVD nagrywam tylko na Verbatimach i TDK. Nie eksperymentuje - nie
> stac
> mnie na to.

Teraz tez nagrywam na Verbatimach - CD byly bardzo trwale, to DVD tez
powinny.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl