Re: VIA + Speedtouch + neostrada? [dlugie]

Autor: .Kamil. <mem_at_nospao2.pl>
Data: Wed 22 Sep 2004 - 12:22:39 MET DST

gl12d4 wrote:
> Witam Szanownych Grupowiczów.
>
> Przez kilka dni wertowałem google(PL), niusy google(PL), mnóstwo
> forów i mimo, że były podobne problemy, to jednak nie pasowały ściśle
> dokładnie do mojego, więc postanowiłem uderzyć do Fachowców, bo wydaje mi
> się, że problem jak najbardziej sprzętowy.
> Od pewnego czasu jestem szczęśliwym - bez sarkazmu :) - posiadaczem
> Neostrady 128 (96kbps/160kbps) wraz z modemem SpeedTouch 330 USB ADSL, ale...
>
> Objawy:
> Po pewnym czasie połączenia (kilkadziesiąt minut, a przy Kaziee czy Quaku
> [...]

ja mialem podobnie ostatnio na sprzecie o pb. podobnej konfigurwacji co
twoj drugi system - po podpieciu do neo na golym systemie od razu
zlapalem 6 backdoorow i trojanow, ktore chodzily w tle, nic nie psuly,
tylko potwornie wszystko mulily, procek zajety w 100%. zainstaluj
firewalla, przeskanuj system w poszukiwaniu wirusow, itp.
pozdr
kkk