Re: 19' vs 21' CRT

Autor: Dybot <roz_NoSpAm__at_widzew.net>
Data: Tue 21 Sep 2004 - 21:54:25 MET DST

> Zobacz wątek Monitor HP21" z 15-09-2004. Tam był podobny dylemat i
> sugestie na co zwracać uwagę przy takim zakupie.

dzieki, przeczytalem.
Jednak wnioski sa trudne. Zastanawiam sie czy lepiej kupic monitor od takiej
firmy jak ten co ma powiedzmy 100 w magazynie (pewie za bardzo nie dba o ich
jakosc) czy od kogos kto ma 1szt., bo zawsze bardziej zajmie sie przesylka i
dopatrzy aby produkt byl najwyzszej wagi.

upatrzylem sobie jeszcze monitor IBM 19" P96:
http://onet.allegro.pl/show_item.php?item=31674891 (co sadzicie ?, bo
wszystkie maja podobne specyfikacje i nie wiem czy brac co popadnie czy cos
rzeczywiscie jest duzo lepsze od tamtych co podalem.)
sadze ze ten allegrowicz jest wart zaufania. 0 jakichkolwiek skarg co moze
swiadczyc ze sprzedaje na prawde sprzet sprawdzony i calkowicie zgodny z
opisem.

pzdr.