wentylator do karty graficznej

Autor: Archangell <robercisko77_at_op.pl>
Data: Tue 21 Sep 2004 - 17:06:29 MET DST

witam

zgodnie z panującą modą staram sie wyciszyc mojego kompa.
Zmieniłem jakis czas temu wentyl na procka na pentagrama.
Zrobiło sie ciszej ale co parenaście sekund słyszałem takie
wrrrr, wrrrr ;-))
Dwa dni nie mogłem dojść skąd ten dźwięk. Aż dzisiaj olśniło mnie. ;-)
To wentylator na karcie graficznej. Mam Geforce2 Ti Dream.
Odkręciłem z tej karty wentylator. Pytanie brzmi czy bez wentylatora
z samym malutkim radiatorem to moze chodzić, czy czym predzej dokupić
wentylator? Jeśli tak to jaki najlepiej, który by dał dodatkowy przepływ
powietrza w obudowie.

Arch