Re: cooler na athlonie

Autor: Leming <wojo_b_at_NOSPAMpoczta.onet.pl>
Data: Tue 21 Sep 2004 - 15:04:36 MET DST

Uzytkownik "lfx" <lfx@dla.zmylenia.spammerow.tlen.pl> napisal w wiadomosci
news:cims30$ltm$1@atlantis.news.tpi.pl...

> 2. Jaki cooler wybrac? Slyszalem dobre opinie na temat ARCTIC COOLING
> Copper Silent 2 (wiatraczek + radiator) i jest on nawet tani a cichy (18
> dBA?)

Zgadza sie, mam wersje arctica 2M i jest ekstremalnie cichy na nizszych
obrotach (42 stopnie w stresie, Duron 700), ma trzystopniowa regulacje na
sledziu. Polecam, kosztuje nie tak malo, 65 zl.

> 3. Jak sie przedstawia sprawa montarzu takiego coolera razem z
> radiatorem/samego wiatraczka?

Cóz, doswiadczenia wielkiego w tym temacie nie mam... nie mialem
odpowiedniego srubokreta, meczylem sie okropnie... Instalacja jest moim
zdaniem trudna i niebezpieczna, malo brakowalo a przeoralbym plyte glówna
srubokretem ;-), miejsca na "manewry" mialem tak malo, ze musialem odkrecic
zasilacz i zdjac wentyl z radiatora, zaczepy sa bardzo sztywne, cisnalem
tak, ze az balem sie czy plyta mi nie trzasnie... ech, mordega, ale efekt
fantastyczny :-)