cooler na athlonie

Autor: lfx <lfx_at_dla.zmylenia.spammerow.tlen.pl>
Data: Mon 20 Sep 2004 - 17:13:49 MET DST

Witam
Mam athlona xp 1700+ i bardzo glosny cooler;) Chcialbym go najchetniej
zmienic, spotkalem sie z roznymi opiniami dot. roznych coolerow. Jesli
ktos mial jakies doswiadczenia w tym temacie to prosze o porade.
Moje pytania:
1. Wystarczy ze wymienie sam wiatraczek czy musze wymieniac razem z
radiatorem? - jesli sam wiatrak to jakiego szukac (chodzi mi o wymiary,
specyfikacje itp)
2. Jaki cooler wybrac? Slyszalem dobre opinie na temat ARCTIC COOLING
Copper Silent 2 (wiatraczek + radiator) i jest on nawet tani a cichy (18
dBA?)
3. Jak sie przedstawia sprawa montarzu takiego coolera razem z
radiatorem/samego wiatraczka?

To chyba tyle pytan, jesli jeszcze cos mi nie przyjedzie do glowy;)
Pozdrawiam

--
..::and that's the point!::..