Re: Odświeżanie ekranu

Autor: Zhan <zhan_at_op.pl.com>
Data: Tue 21 Sep 2004 - 13:35:19 MET DST

Magda uważa, że:
> krzysiek wystukał (a) w wiadomości :

> w LCD nie ma odswiezania, tam jest jakas wartosc, to prawda ale nic ona
> nie znaczy,
> mozesz tam wpisac co chcesz. LCD nie ma tego zjawiska poniewaz tam nie ma
> kineskopu
> i typowego dla zwyklych monitorow promieniowania, wiec Twoje oczy sa
> bezpieczne :)

odswiezanie to nie wskaznik szkodliwego promieniowania tylko informacja ile
razy w ciagu okreslonego czasu "rysowany" jest obraz na monitorze... tak
wiec ten parametr nie jest przypisany tylko do monitorow z kineskopem lecz
wystepuje rowniez w monitorach lcd, tyle, ze roznice w odswiezaniu matrycy
sa malo zauwazalne i faktycznie niskie wartosci nie sa tak meczace dla oczu
jak w przypadku monitorow crt.

--
pozdrawiam
artur