Re: instalowac service pack'a 2 dla win XP?

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 21 Sep 2004 - 12:49:16 MET DST

*Boomcha* napisał:

> !. Dlaczego nie odpowiadasz na zadane pytanie?

Po pierwsze primo: skierowałem cię tam, gdzie masz wszystko
dokładnie opisane. Nawet nie chciało ci się kliknąć linku, który
ci podałem. Potwierdza to tylko fakt, że takim jak ty, nie warto
w ogóle odpowiadać.

Po drugie primo: dałem ci grzecznie do zrozumienia, że zadałeś
pytanie na niewłaściwej grupie. Ciesz się, że to byłem ja, bo
gdyby trafił się ktoś inny, obrzucałby cię mięsem a inni jeszcze
by dołożyli swoje 3 grosze.

Po trzecie primo: napisałem wyraźnie - temat był już tutaj
poruszany i mimo faktu iż jest to nieodpowiednia grupa, pytający
uzyskali kilka odpowiedzi. Nie moja wina, że twoje lenistwo nie
pozwala ci zajrzeć do archiwum.

Po czwarte primo: zapoznaj się z netykietą. Nie znasz jej jeszcze
i najwyższy czas, żeby przeczytać:
http://klub.chip.pl/wincat2/news/netykieta.htm
http://www.grush.one.pl/netykieta.html
http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html
http://www.prw.waw.pl/grupa.php?dig=netykieta&page=2

W każdej z nich, w pierwszym punkcie jest wyraźne zastrzeżenie aby
wysyłać posty zgodnie z tematyką grupy. Ty się do tego zalecenia
nie zastosowałeś. Koniec i kropka.

--
     \^^^^/             Pozdrawiam, Sniper              \^^^^/