Re: RAID 1 - tworzenie i usuwanie

Autor: Tygrysek <taurus-ui.SKASUJ_TO_at_wp.pl>
Data: Tue 21 Sep 2004 - 11:34:23 MET DST

Użytkownik "Wojweg" <wojweg0@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:1jg0ugwqr20aj.1cxgjw5i1tvtl$.dlg@40tude.net...

> Czy mając 1 dysk z danymi a 2 pusty, tworząc w kontrolerze dysków Raid 1
> (mirroring) nie utracę danych na twardzielu tak jak to się dzieje przy
> tworzeniu RAIDa 0 ?? A następnie usuwając macierz, tzn odłączając 1 z
> dysków czy też nie stracę danych, czy zawartość pozostanie ta sama?

W każdym przypadku utracisz dane, o czym kontroler wyraźnie Cię o tym
uprzedzi. No chyba że zrobili taki kontroler, co by potrafił budować i
usuwać macierz bez utraty danych, ale ja nie słyszałem o czymś takim...

Pozdrawiam
Tygrysek

--
Asus A7N8X Deluxe | Barton 2500+ | 1GB DDR333 Dual Ch. | Caviar 80GB JB |
2x Seagate SATA 120GB RAID-0 | Toshiba DVD | DVD-RW Liteon SOHW812S |