Re: [NRG] Ukryć partycję

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 21 Sep 2004 - 10:44:04 MET DST

Użytkownik "Osadnik" <Os@dnik.www@wp.pl> napisał w wiadomości
news:cioov7$a91$1@nemesis.news.tpi.pl
> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości

> Że Jak chcę zobaczyć partycje to musze dodawać literę, a jak chcę
> żeby była widoczna to trzeba suówać a nie zawsze mogę ją usunac.
> Chyba żeby zastosowac inny system plików i zarzucić deksryptor jako
> usługę...

Masz przecież do dyspozycji mountvol.exe, działa z wiersza poleceń.

A nie myślałeś czasem nad podmontowywaniem tej partycji pod jakiś pusty
katalog? Robisz to np. z wiersza poleceń programikiem junction.exe,
bodajże z Sysinternals, działa od razu. Można też podmontować na stałe,
a katalogowi nadać odpowiednie prawa dostępu - tak że nikt poza tobą do
niego nie wejdzie... Niestety oba sposoby muszą być użyte w obu
systemach jednocześnie.

Trzeci sposób to wyrzucanie wpisu z tabeli partycji, no ale to wymaga
restartu systemu. Polecam do tego BootIt z włączoną obsługą "Unlimited
partitions".

P.S. No i NTG się zrobiło ;-).

/odpowiadając zmień px na pl/