Re: zestaw do oceny długie

Autor: mpx <mpx_at_hoga.pl>
Data: Tue 21 Sep 2004 - 10:34:36 MET DST

"Robert S" <robert_salyga@wytnij.to.gazeta.pl> wrote in message
news:cinbpk$iml$1@inews.gazeta.pl...

> AMD Duron 1600 MHz (Applebred) - 202zł

Zdecydowanie Sempron 2100 lub 2200 zamiast durona. Ma 4 krotnie większy
cache L2, a kosztuje tylko 20-30 zł drożej.

> Asrock K7VT6 Via KT600 + LAN + SATA-190zł (na płycie jest dzwiek?)
> DDR 512MB PC-400 OEM CL 2.5-365

> Radeon 9600 Sapphire 128 MB DDR DVI + TV bulk (128-bit)-469

Jeżeli chcesz zaoszczędzić, to może Radeon 9550 wystarczy? Do zastosowań
biurowych wystarcza nawet najtańszy 9200SE? Przy czym ze względu na jakość
obrazu zdecydowanie polecam ATI, zamiast Nvidii. Wybrany producent
(Sapphire) jest super.

> Pentagram Hex II PCI V.92-52zł

Jeżeli jesteś nieszczęśnikiem, który musi korzystać z modemu, to
zdecydowanie zalecam modem zewnętrzny na RS-232C (także firmy Pentagram :-).
Jest to rozwiązanie w pełni sprzętowe , stabilne, nie zajmuje czasu
procesora i jest kompatybilne z dowolnym systemem operacyjnym. Modemy nie
rozwijają się od wielu lat, stąd możesz swobodnie kupić jakiś modem używany.
Jest tego dużo, bo ludzie przechodzą na stały dostęp.

> Fdd-35zł

Bez FDD, weź wewnętrzny czytnik kart pamięciowych 6in1, ja na Allegro dałem
za taki ~30 zł.

> no i chyba
> jeszcze można by troszkę zaoszczędzić na monitorze

Na monitorze nie warto oszczędzać.

Natomiast zdecydowanie odradzam drukarki atramentowe Epsona. Ze względu na
piezoelektryczną technikę wydruku mają one problem z zatykającymi się
głowicami, jeżeli nie używa się ich intensywnie. W dodatku cartridge są
zachipowane - zabezpieczone przed użyciem nieoryginalnych zbiorniczków.

Jeżeli drukarka ma być tania i dobra - to tylko Canon. Jeżeli drukarka ma
być tania i niekoniecznie dobra, to możesz jeszcze pomyśleć o Lexmarku. HP
są drogie i takie sobie.