Re: Dysk do 300zł

Autor: despera+ <USUNcl0_at_poczta.neostrada.pl>
Data: Tue 21 Sep 2004 - 01:43:50 MET DST

Tomasz 'motto' Motyliński napisał(a):

> Mam do wydania 300zł, pomyślałem sobie, że kupię sobie nowy dysk
> (dodatkowy). Szczerze jednak mówiąc po przejrzeniu cenników nie wiem co mam
> kupić, czy większy a z mniejszym cache, czy mniejszy a z większym cache. :(
> A wy co byście poradzili?

a ja nic nie polecam, zato kontra dla tych którzy polecają WD. Mam jeden
60GB, na początku było ok, jednak po jakichś 2 miesiącach działania
non-stop stał się najglośniejszym elementem komputera. Na dodatek,
dźwięk który z siebie wydaje jest nierównomierny, nawet "w spoczynku" -
piski w róznych tonach. Czasem, w nocy, aż "wierci" w głowie :/.

--
d+