Re: Moje boje ... z kompem oczywiście

Autor: Robert Borkowski <robertborkowski.usun_to_at_interia.pl>
Data: Tue 21 Sep 2004 - 01:41:04 MET DST

Tue, 21 Sep 2004 00:49:50 +0200, na pl.comp.pecet, MarekZ napisał(a):

> Ale zwiechy myszy i klawiatury mam również po restarcie
hmm, to Ci nie pomoge. Ale ja nie restartuje nigdy komputera. Zawsze tylko
podlaczam ponownie wtyczke od klawiatury/myszy.

> A jaka mysz : z kulką czy laser ? Próbowałeś na innych myszach, klawiaturach
> ( pytam się bo sam jeszcze tego nie testowałem : ) )
mysz to Logitech MX 700, bezprzewodowa optyczna, klawiatura tez Logitecha
Internet Navigator SE, przewodowa.
nie probowalem z innymi myszami, poniewaz zdarza sie to rzadko i nie jest
uciazliwe, poza tym nie wylaczam komputera z sieci. Przez ostatni rok
zdarzyla mi sie moze z 3 razy taka sytuacja.

--
Pozdrawiam, Robert Borkowski.