Re: Odp: Odp: P.S.Niewyrazny obraz na TV

Autor: despera+ <USUNcl0_at_poczta.neostrada.pl>
Data: Tue 21 Sep 2004 - 00:12:34 MET DST

A.M. napisał(a):

> (...) Pod każdy taki wkręt założyłem końcówkę kablową
> w formie widełek z przylutowanym do niej dość grubym przewodem
> prowadzącym do uziemienia. (...)

dokładnie o czymś takim myślałem, jednak zamiast rury wodociągowej
(która w moim domu jest z plastiku :) chciałbym wykorzystać standardowo
- kaloryfer.

> (...) Trzeba przyznać, że z przyczyn
> zawodowych mam zawsze pod ręką jakiś śrubokręt, ale dla tzw. normalnego
> człowieka połączenia takie są trochę "upierdliwe" bo trzeba przynajmniej
> poluźnić jeden wkręt aby wysunąć widełki doprowadzające uziemienie i móc
> trwale wyjąć jakieś urządzenie z tego zestawu. Wydaje mi się jednak, że
> warto się trochę potrudzić aby mieć absolutnie pełne bezpieczeństwo.

;) to nie problem. Ja skrzynkę z narzędziami (niezbędnik) mam pod
biurkiem - służy mi dodatkowo jako podpurka pod nogi ;)

A co w przypadku linii telefonicznej? Słyszałem od kilku przypadkach
spalonych modemów do Neostrady, a modemo-ruter to również prioretowy
element naszej (sąsiedzkiej) mini-infrastruktury, którą chcę
zabezpieczyć. Nie chciałbym, aby byle burza uszkodziła to - jednak dość
drogie - urządzenie.

--
Pozdrawiam,
Paweł Starzyński