Re: LCD 17 cali - gry, filmy, grafika - jaki polecacie?

Autor: Tomasz <labeo7_at_poczta.onet.pl_usun>
Data: Mon 20 Sep 2004 - 18:16:31 MET DST

Użytkownik "Bernard" <Bernard@somewhere.net> napisał w wiadomości
news:cilu33$1gij$1@mamut.aster.pl...
(...)
> Ciekawe, czy kiedyś zobaczę ten niechłam. Fakt, w takim teście widziałem
> tylko 3 karty i dwa typy monitorów, ale nawet wpatrywać się nie musiałem,
> żeby zobaczyć różnicę.

nikt nie negowal tego co widziales tylko starano Ci sie wytlumaczyc skad to
moglo sie wziasc. Byc moze to byla wina paneli LCD (ich toru syganalu
analogowego), ktore testowales. Ja na poczatku tez myslalem, ze DVI powinno
dawac "lepszy" obraz, a poniewaz z LCD-kiem nie dostalem kabla DVI (w
sklepie osobno cos takiego wtedy kosztowalo ok.100zl), wiec pozyczylem
kabel, zeby naocznie sie przekonac co zyskam. No i po tym do dzisiaj jeszcze
na D-SUB pomimo, ze cena kabli DVI spadla do 30-40zl, ale jak mowi reklama
"po co przeplacac skoro nie widac roznicy" ;)

pozdrawiam
Tomek