Re: Legalnosc instalacji Windows w firmie przez kogos -Pomocy!

Autor: Miroslaw Kwasniak <pisz_do_mnie_na__mirek.kwasniak_at_dionizos.zind.ikem.pwr.wroc.pl>
Data: Mon 20 Sep 2004 - 17:47:00 MET DST

"artur\(m\)" <musicm@interia.pl> wrote:

> Użytkownik "Miroslaw Kwasniak"
> <pisz_do_mnie_na__mirek.kwasniak@dionizos.zind.ikem.pwr.wroc.pl> napisał w
> wiadomości news:cih9nh$afr$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...

> Czyli po pięciu latach staje się "regularnym"
> piratem (nie bardzo rozumiem)?
> Rzuć słowem - co wynika z polskiego prawa autorskiego
> w tym względzie.

Dz.U. 1994 Nr 24 poz. 83
Nowelizacje: Dz.U. z 2000 r. Nr 80, poz. 904, z 2001 r. Nr 128, poz. 1402, z
2002 r. Nr 126, poz. 1068, Nr 197, poz. 1662, z 2003 r. Nr 166, poz. 1610, z
2004 r. Nr 91, poz. 869, Nr 96, poz. 959.

Art. 66.

1. Umowa licencyjna uprawnia do korzystania z utworu w okresie pięciu lat na
terytorium państwa, w którym licencjobiorca ma swoją siedzibę, chyba że w
umowie postanowiono inaczej.

2. Po upływie terminu, o którym mowa w ust. 1, prawo uzyskane na podstawie
umowy licencyjnej wygasa.

Ooo, nie zwróciłem jeszcze uwagi na kontrowersyjny zapis (chyba ogranicza możliwość
odsprzedaży licencji):

Art. 67. 3. Jeżeli umowa nie stanowi inaczej, licencjobiorca nie może upoważnić
innej osoby do korzystania z utworu w zakresie uzyskanej licencji.

--
MCSE (Minesweeper Consultant and Solitaire Expert)