Re: Monitor HP 21"

Autor: Jarek_F <paihiwo_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 20 Sep 2004 - 10:15:10 MET DST

Użytkownik "Tomasz Jurgieleiwcz" <tom@a3.pl> napisał w wiadomości
news:h1ljk0lijdctn4s38kqkso7hc0qml6ekhm@4ax.com...

> Nie ma co zwracać uwagi na opinie sprzedawcy tylko samemu sprawdzić.
> Potraktuj radę dosłownie, i postaw obok nową 17-tkę. Wyświetl
> cokolwiek. Porównaj jasność, kontrast, cienie, nieostrości przy
> podobnych nastawach jasność/kontrast. Różnca jesli bedzie nie powinna
> być duża.
Dzieki za porady.
Ogladalem monitor i zrezygnowalem z niego.
Przyczyny:
1. Prawy/dolny rog byl jakby rozmagnesowany albo stal w poblizu jakiegos
urzadzenia z duzym magnesem. Wyszlo to przy Nokia Test na czerwonym i
zielonym tle. Obraz byl wyblakly na duzej powierzchni i jak przykladalo sie
tam sluchawki to dopiero lapal kolor
2. Monitor nie trzymal ostrosci. Szczegolnie przy tekscie. Byly podwojne
przebicia. Mozliwe ze da sie to wyregulowac ale ja tego nie moglem zrobic
ani sprzedawca. Regulacja moire i konwergencji nic nie dawala. MOzliwe ze
dlatego ze jestem cienki Bolek i nie znam sie na tym ale wydaje mi sie ze to
bylo nie do zrobienia (przynajmniej za pomoca menu).
3. Kontras byl rozkrecony na maksa zeby bylo dobrze.
Ogolne wrazenie zadecydowalo o tym ze zostal w sklepie
Pozdrawiam