Re: Pojedynczy dysk, a macierz

Autor: Maciek Mystkowski <mattm_at_friko4.onet.pl>
Data: Sun 19 Sep 2004 - 18:27:51 MET DST

ZAQ <ZAQx@NOSPAM.op.pl> wrote in
news:1x50i05wqhf9i.xwyam83oi0va.dlg@40tude.net:

> tunera TV (a zdarza mi się to w miarę często). Aktualnie robię takie
> rzeczy na komputerze siostry (A2000XP, Barracuda 80GB) i przy większej
> rozdzielczości nieskompresowany strumień video jest po prostu zbyt
> "szeroki" dla tego dysku.
No to jest juz niezly powod :)

> Czyli jeżeli mam spory zbiór mp3 to macierz będzie działać wolniej?
> Dlaczego?
Moze tak - przy odczycie tych plikow czy kopiowaniu czy czymkolwiek -
praktycznie nie bedzie roznicy, po prostu raid 0 rozkreca sie przy duzych
plikach. Czemu ? Poszukaj specyfikacji Raidow i poczytaj :) (sorx ale mnie
glowa tak boli, ze nawet nie chce mi sie przypominac sobie :/ )

--
Pozdrawiam
Maciek Mystkowski