Re: Pojedynczy dysk, a macierz

Autor: ZAQ <ZAQx_at_NOSPAM.op.pl>
Data: Sun 19 Sep 2004 - 15:39:08 MET DST

Maciek Mystkowski napisał(a):

> Do czego zamierzasz tego uzywac ? Bo rozumiem, ze chodzi Ci o Raid 0. Jesli

Komputer jest głownie do zastosowań domowych, natomiast większa wydajność
dysków potrzebna mi jest w czasie np. nagrywania programów z tunera TV (a
zdarza mi się to w miarę często). Aktualnie robię takie rzeczy na
komputerze siostry (A2000XP, Barracuda 80GB) i przy większej rozdzielczości
nieskompresowany strumień video jest po prostu zbyt "szeroki" dla tego
dysku.

> obrabiajac filmy czy nieskompresowana muzyke. Im wiecej malych plikow tym
> bardziej spada jego wydajnosc. Do tego nalezy pamietac, ze jak ci padnie w

Czyli jeżeli mam spory zbiór mp3 to macierz będzie działać wolniej?
Dlaczego?

        Pozdrawiam,
        Paweł