Re: 6800GT i ddr1??????

Autor: matti <matti__at_tenbit.pl>
Data: Sun 19 Sep 2004 - 13:11:07 MET DST

> Jesli cie tylko stac to dorzuc 5-6 i kup pelne 6800GT lub w
> zaleznosci od upodoban x800pro. Przy wiekszych rozdzialkach i z
> wlaczonymi bajerami karty z 256ramu maja spora przewage nad
> 128-kami. Ewentualnie do nastepnych serii nvidii/radka
> (wczesniej grafy raczej jakos drastycznie nie potanieja). Tyle ze
> wtedy bedzie ci sie pewnie znowu marzyc karta z najwyzszej polki

zalozylem ze nie doloze wiecej jak 300zl do karty i zamierzam sie tego
trzymac...interesuje mnie gra w 1280/1024...moze z AAx4 nie mam wymagan
wiekszych :). W gre wchodzi tylko nvidia...ati juz mnie zmeczylo...ten
obecny radek to juz moj 5-ty...z czego 3 byly uwalone...raz 9700..i dwa
9800pro..danke ati.
Co do 9999gt to tam gdzie znalazlaem byly opisy ze 128ddr i
16potokow....cholera nawet na stronie asusa nie ma jednoznacznej
informacji..
Z radkiem nie ma co czekac uwazam..w sensie z jego sprzedaza bo teraz to
moge jeszcze korzystnie pchnac za pol roku moze byc ciezej...co prawda
potanieja tez geforcy ale i tak wyjdzie na jedno bo strace na ati