Re: Otwieranie laptopa

Autor: Bruno Ramone <ramones_at_op.pl>
Data: Sun 19 Sep 2004 - 11:21:22 MET DST

> Poprostu nie usmiecha mi sie placic jakis chorych kwot za to ze pan w
> serwisie dolozy mi np. RAM ktory w moim HP jest dosc sprytnie ukryty

 taka karma. Zauważ, w maluchu zrobisz wszystko sam, a w takiej lagunie
na przykład nawet opony nie zmienisz, bo komputer ci "zgubi" koło. Idea
w serwisie autoryzowanym. W laptopach przyświecała od początku, bo te
traktowane były jako rozwiązania biznesowe, nie domowe. Teraz rynek
wtórny powoduje coraz powszechniejszą dostępnośc w pieleszach zaciszy
domowych posiadanie laptopów, problemy stare jednak pozostają.

BR