Re: Otwieranie laptopa

Autor: Lukasz <lukaszg123(antyspam)_at_wp.pl>
Data: Wed 15 Sep 2004 - 12:21:38 MET DST

> I slusznie, bo komputery serwisuje się w serwisie a nie w domu.
> Stac cię na komputer a nie stac na serwis? Mercedesa też masz i stoi bo
> nie masz na paliwo i OC ??? :-D
>
> BR

Laptop to stary pentium 133 w ktorym chce wymienic tasme do hdd. W zadnym
serwisie mi tego nie chcieli zrobic bo po pierwsze nigdzie nie ma takiej
dziwacznej tasmy a po drugie nikomu sie w takim trupie starym nie chcialo
grzebac. Dostalem po moim poscie od znajomego ksiazke do tego laptopa,
rozkrecilem, poprzekladalem bebechy, poskladalem, odpalam, dziala.
Ksiazka serwisowa jest bardzo dobrze napisana, nawet ja sobie bez problemu
poradzilem.
Dzieki za odpowiedzi !