Re: panel informacyjny obudowy

Autor: Dybot <roz_NoSpAm__at_widzew.net>
Data: Sun 19 Sep 2004 - 00:06:14 MET DST

> a ja mam taki problem: jak takie zielone nacisne to czerwone sie chowa, a
> zolte nie miga. co to moze byc?
>
> tbg
>
> ps. jak ktokolwiek moze ci pomoc jak nie podales zadnego szczegolu
> naprowadzajacego na slad?

to co mam ci przyniesc komputer a moze podac odp. ??

moze ktos ma taki panel i spojrzy jak u siebie sie to podlacza o ile to wina
samego podlaczenia a nie braku jakiejs wew. baterii podtrzymujacej panel czy
czegos takiego. Nie znam sie za bardzo na takich rzeczach, a ze nawet nie
mam tego w domu aby to przetestowac to nie przedsawie za wiele informacji.

Poza tym, to co napisalem to tylko wedlug ciebie jest nic, a moze ktos sobie
cos przypomni, czy moze mial u siebie podobny problem i go kiedys rozwiazal.

pzdr.
//mimo nietematycznej odp.