Re: nForce2 C0/C1/C2 Cooling Patch

Autor: Juliusz 'Julas' Gonera <julas_at_no.junk.toya.net.pl>
Data: Sat 18 Sep 2004 - 23:57:00 MET DST

Radosław Sokół wrote:

> [...]
> główna jest wykonana/zaprojektowana niestarannie (złe bloko-
> wanie linii zasilających) lub zasilacz jest słabej klasy
> i zakłócać wzmacniacze analogowe (karta dźwiękowa, tuner TV,
> tuner radiowy). Poza tym może w przypadku niektórych BIOSów
> obniżać wydajność transferów bus-master PCI. Najczęściej
> jednak działa wyśmienicie, co widać choćby u mnie (AthCool
> na KT600 z Bartonem -- normalnie w idle temperatura rzędu
> 58 stopni, z AthCool około 40 stopni; pomiar wewnętrz
> procesora (dokładny), a jedyny skutek uboczny to ledwie
> słyszalne zakłócenia karty dźwiękowej gdy nic nie jest

U mnie coś cicho piszczy przerwanymi równymi sygnałami na płycie głównej
po zainstalowaniu tego patcha od NGO, ale temperatura faktycznie spada o
jakieś 5 stopni (nawet po 3DMarku, czego nie rozumiem). Przejmować się
tym piszczeniem? Jak zamknę obudowę to i tak nie słychać...

--
  (__||___||__)|_|_||___) @toya.net.pl | ICQ: 64994211