Re: Problem z monitorem

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Sat 18 Sep 2004 - 20:33:08 MET DST

Proces Michał Kaliński <kalin2.SKASUJ@gazeta.pl> zwrócił błąd:
> Nie mam UPSa, wlasnie kupilem filtr przeciwzakloceniowy z zabezpieczeniem
> przeciwprzepieciowym i nic nie pomoglo :(

Mnie się nie udało odizolować tego monitora od zakłóceń, czytałem kiedyś
że to z powodu kabla sygnałowego, ale tak naprawdę to nie wiem co jest
powodem. Najlepszym wyjściem w moim wypadku (trzy sztuki tych monitorów,
jeden pracował dobrze) była zmiana lokalizacji (w jednym wypadku) i UPSa
(w drugim). W każdym razie monitor ten nie jest klasy high-end i nie
można się spodziewać za dużo. :(

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze