Re: nForce2 C0/C1/C2 Cooling Patch

Autor: archie <archie.am_at_Qwp.pl>
Data: Sat 18 Sep 2004 - 19:07:33 MET DST

Radosław Sokół napisał(a):

> i zakłócać wzmacniacze analogowe (karta dźwiękowa, tuner TV,

> jedyny skutek uboczny to ledwie
> słyszalne zakłócenia karty dźwiękowej gdy nic nie jest
> odtwarzane).
Ja mam identyczny przypadek na ASUS A7N8X Deluxe (zasilacz Chieftec
360W). Gdy procesor wchodzi w stan częściowego uśpienia słychać w
głośnikach głośny pisk modulowany dodatkowo czynnościami typu odczyt z
dysku lub ruszanie myszką. Stwierdziłem, że tak samo piszczy jedna z
cewek toroidalnych obok procesora. Wystarczy ją przytrzymać mocniej
palcem i pisk znika. Tak samo jest w czasie ładowania systemu.
Czyżby Asus już od dłuższego czasu oszczędzał na podzespołach? Po
ostatnich doniesieniach o produkcji płyt głównych w fabrykach ECS to
bardzo możliwe.