Re: 100 czy 85hz ?

Autor: michu <michu1982_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 18 Sep 2004 - 04:00:54 MET DST

"Krzysztof Rynkowski" <SPAMryniobyd@o2.pl> wklepal

> Nie zrozumieliśmy się.
> To nie znaczy, że do dzisiaj na takich pracuję.
> Jakieś 8-10 lat temu przesiadłem się na kolorowe.
> W nich też początkowo 60Hz było normą.

P prostu rozne monitory maja rózne czasy gasniecia pixela( z reguly im
starszy monitor, tym czas dluższy). Powoduje to, że może być tak, że 75 Hz
na jednym monitorze może sie wydawac subiektywnie mniej migoczace od 85 na
innym. A maszyny sprzed 10 lat mialy tak wolne kineskopy że 60 Hz bylo
komfortowe, nik chyba nie sadzi że mrygaly jak te ktore sa teraz przy 60
Hz. Polowa ludzi na swiecie byla by teraz niewidoma ;)
michu