Re: 100 czy 85hz ?

Autor: Ksiaze Ciemnosci <Ksiaze_Ciemnosci_666_at_yahoo.de>
Data: Fri 17 Sep 2004 - 23:51:48 MET DST

> Osobiście nie odróżniam 85, czy 100Hz
> bez odczytania parametrów ustawień monitora.

a ja odrozniam, dla mnie obraz przy 85 hz jest nie do przyjecia -
niestabilny a patrzac na niego katem oka widze migotanie, dlatego
przupuszczam ze 100 hz to minimum do normalnej pracy nie wiem jaki ma to
wplyw na trwalosc oczu ale nie jest to wielkim problemem bo zawsze mozna
sobie kupic mocniejsze okulary wiem natomiast ze oczy nie tylko cholernie
pieka po kilkunastu godzinach pracy w 85 hz ale tez pojawiaja sie nudnosci i
zawroty glowy