Re: Asus A7N8x-E Deluxe i GeForce2 MX200

Autor: Jaroslaw Puchala <yarwa_at_yarwax.no-ip.orgx>
Data: Fri 17 Sep 2004 - 22:34:32 MET DST

On Fri, 17 Sep 2004 21:08:54 +0200, Sniper <sniper10000@poczta.onet.pl> wrote:

> Nie powinno być najmniejszych kłopotów. Jeśli takie wystąpią, to
> pewnie tylko z winy zasilacza albo uszkodzonej płyty.

To ja się dołączę, jak to jest z napięciem na porcie AGP? Jest jakiś standard
że np. AGPx8 to 1.5V a poniżej to 3.3V? Bo z tego co wiem to np. moj stary
GF256 Creative chodzi na 3.3V(teraz leży w szufladzie :P) a mam płytkę AGPx8
która ma tylko 1.5V na AGP(EPOX 8K9A2) - zgodnie z instrukcją cyt. "1.5V ONLY".
To jakbym włożył tam tego Creativa to rozumiem że płyta poszła by z
dymem(a przynajmniej slot AGP)? Jeśli tak to autor wątku też może mieć problem
bo gf2mx nie jest taki nowszy od gf256 i też może latać na 3.3V a płyta mieć
tylko 1.5V.

Pozdrawiam,

--
Jaroslaw Puchala 	yarwa@yarwax.no-ip.orgx