Re: Asus A7N8x-E Deluxe i GeForce2 MX200

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 17 Sep 2004 - 21:08:54 MET DST

*Aphi* napisał:

> mam zamówioną tą płytę Asusa, która ma AGP8x [...] czy mogę mieć
> jakieś kłopoty z kartą graficzną, która ma AGP4x ?

Nie powinno być najmniejszych kłopotów. Jeśli takie wystąpią, to
pewnie tylko z winy zasilacza albo uszkodzonej płyty.

> I jeszcze jedno mnie zastanawia czy mój zasilacz 250W poradzi
> sobie z nową płytą i nowym procesorem Athlonem XP Barton 2800+

Przy dobrym wietrze...
W sumie nie takie konfiguracje niektórzy mieli na zasilaczach o tej
mocy. Inna sprawa, że wszystko zależy od konkretnego egzemplarza
tego zasilacza.

Patrząc natomiast realnie na to co chcesz wsadzić do komputera,
uważam że powinieneś dokupić porządny zasilacz. Nikt ci nie
zagwarantuje ile ten twój zestaw pociągnie na takim zasilaczu. Jeśli
to jest L&C, Codegen, Megabajt czy jakiś stary Feel, to jest duże
prawdopodobieństwo, że któregoś poranka w ogóle nie odpalisz już
sprzętu a po wymianie zasilacza na nowy okaże się, że również reszta
podzespołów jest do wymiany :( Przykre, ale bardzo możliwe...

--
     \^^^^/             Pozdrawiam, Sniper              \^^^^/