Re: Asus A7V880 - szukam kontaktu z użytkownikami.

Autor: trzmiel <trzmielNOSPAM_at_interia.pl>
Data: Fri 17 Sep 2004 - 19:51:11 MET DST

In news:cia17e$g3h$1@news.onet.pl,
Marcin <migor@op.pl> typed:

> Cześć,
> Mam taką płytę (A7V880), obsadzoną Bartonem Mobile 2500.
> Jest możliwa zmiana mnożnika.
>
> Płyta z nowym biosem wykrywa Mobile jako Sempron 1800.
> U mnie chodzi sobie jako 14*166 (czyli >2300 MHz), bo nie zależy mi na
> drastycznym O/C :)
> Jeżeli masz jakieś pytania, to chętnie odpowiem.

wielkie dzieki za info. w tej chwili mam MSI na kt600, ale niestety mimo
opcji w biosie nie moge zmieniac mnoznika (na starym zwyklym bartonie
dzialalo). tez mam ustawione 14X166 ale wolalbym go puscic cos okolo
12,5X200 aby pracowal synchronicznie z pamieciami. procesor na pewno ma
odblokowany mnoznik. Ciekawe czy nowa plyta MSI na KT880 bedzie umozliwiac
zmiane mnoznika.

pzdr.
trzmiel