Re: Asus A7V880 - szukam kontaktu z użytkownikami.

Autor: Marcin <migor_at_op.pl>
Data: Wed 15 Sep 2004 - 20:22:07 MET DST

trzmiel wrote:

> ja sie dolacze i zapytam czy dziala na tym chipsecie zmiana mnoznika w
> bartonie mobile (gdy procesor ma odblokowany mnoznik).

Cześć,
Mam taką płytę (A7V880), obsadzoną Bartonem Mobile 2500.
Jest możliwa zmiana mnożnika.

Płyta z nowym biosem wykrywa Mobile jako Sempron 1800.
U mnie chodzi sobie jako 14*166 (czyli >2300 MHz), bo nie zależy mi na
drastycznym O/C :) chłodzona WC z CPC. Temperatura płyty 35, procka 52
(po nagrzaniu).
Co do płyty -- to szkoda, że Asus nie robi wersji "deluxe" :)
W porównaniu do mojej poprzedniej Gigabyte 7ZXR jest trochę uboga w
wyposażenie - tylko dwa kanały IDE,dwa złącza dla wentylatorów, jeden COM.
Za to jest tania. ;)

Jeżeli masz jakieś pytania, to chętnie odpowiem.
Pozdrawiam

--
Marcin