Re: Legalnosc instalacji Windows w firmie przez kogos -Pomocy!

Autor: Jacek Marek <no.spam_jmarekw_at_interia.pl>
Data: Fri 17 Sep 2004 - 14:55:02 MET DST

macminer wrote:
> Na szczęście jesteśmy w Europie i, owszem, masz. Po prawdzie,
> bardziej w teorii niż w praktyce, bo będziesz musiał to udowodnić
> przed sądem, jako że prawnicy Microsoftu łatwo nie popuszczą:
[ciap]
Tu nie ma co udowadniać jeżeli idzie o OEM. Oczywiście że możesz sprzedać
ten komputer z oprogramowaniem komukolwiek - legalnie a on może go używać.
Ale samego oprogramowania kupionego w taki sposób (bez komputera) legalnie
nie możesz używać. A niech sobie leży na półce. I to nie jest kwestia umowy
kupna/sprzedaży a licencji na którą wyrażasz zgodę lub nie podczas
instalacji produktu (wtedy się nie zainstaluje) I tu jest pies pogrzebany.

JM