Re: Legalnosc instalacji Windows w firmie przez kogos -Pomocy!

Autor: Anubis <rafalb7_at_o2.pl>
Data: Fri 17 Sep 2004 - 12:32:31 MET DST

Użytkownik "PAWi" <pawi@nospam.onet.pl> napisał w wiadomości
news:ciecg6$ics$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Przemcio" <pk314@wp.pl> napisał:
podczas kontroli legalnosci oprogramowania nikt faktur nie sprawdza

> jesli system byl w wersji OEM to musisz dokupic nowy system, chyba...ze...
> nie nalepiales wczesniej nalepki i kupowales system OEM z myszka lub
> klawiatura na fakturce :) to mzoesz sobie zainstalwoac;)

A jak zmieniam komputer to musze odrywac ta nalepke aby ja nalepic na nowy
komputer ??? przeciez system to system a komputery sie szybciej starzeja...
nie bede do kazdego nastepnego komputera (na miejsce starego) kupowac nowego
systemu.