Re: Zlozylem kompa - watpliwosci [dlugie]

Autor: Fiodor <fiodor_at_fiodorecja.org>
Data: Fri 17 Sep 2004 - 11:01:58 MET DST

OK. Dzieki za konkretne odpowiedzi. Jesli na wiatrak od Radka nie mam grafy,
to bede musial zrobic to po swojemu. Co do HDD to wlozylem go zaraz pod FDD
(nie moglem nizej, bo albo mi blokowal DIMMy, albo kontrolery IDE, albo
kontroler FDD - strasznie dziwna obudowa/plyta glowna), a te miejsca na
wiatrak sa z przodu nizej. Nie wiem wiec jak to rozwiazac. Moze pod hdd w
tych kieszeniach 3.5" polozyc wiatrak w poziomie tak, zeby bral powietrze z
dolu obudowy i zasuwal nim zaraz w dysk? Co o tym sadzicie? Zaraz
przeprowadze jeszcze testy Chieftec'a i na wszelki wypadek skorzystam z
instrukcji, chociaz raczej nie wiem, co mozna bylo przeoczyc przy montazu ;)
. Jeszcze raz wielkie dzieki za pomoc!

kontomen