LG GSA-4120B

Autor: Krzysztof <opentv_at_NOSPAMpoczta.onet.pl>
Data: Thu 16 Sep 2004 - 07:04:28 MET DST

Mam ta nagrywareczke i naprawdę nagrywa super. Pytanko mam odnośnie dzwięków
jakie napęd wydaje tuż po załadowaniu płytki. W przypadku CD, praktycznie
nic nie słychac. W przypadku DVD (nagrana/czysta), przez chwilę słychać
jakby ciche warknięcie. Może jestem trochę uczolony, dzieki problomem
mechanicznym, jakie miałem z LITE-onem :). Ma ktoś może z was tą nagrywarkę
?

Pozdrawiam grupowiczów.