Re: Nagrywarka DVD pomocy w wyborze

Autor: Maxiuca <maxiuca_at_poczta.fm>
Data: Fri 17 Sep 2004 - 03:19:24 MET DST

> Wacham sie pomiedzy dwoma nagrywarkami.
> LG GSA-4120B
> Lite-on SOHW 1633S
>
> LG... ma x12 ale obsluguje DVD-RAM... ale tak wlasciwie to do czego to sie
> przydaje...czy ktos z tego kozysta i moze opisac wrazenia?
> Lite-on z kolei nagrywa juz x 16 ale nie obsluguje DVD-RAM...

A po co ci DVD-RAM? Ile razy ktoś dał ci płytke DVD-RAM i na niej coś
nagrane? Jeśli chodzi o wybór, to jak mawiają należy wybrać najmniejsze zło i
w tym wypadku to będzie chyba lite-on, ale obydwa napędy są gówno warte, a
płytek 16x to przez następny rok nie zobaczysz. Chcesz dobrą, wydajną i co
najważniejsze, bezawaryjną nagrywarke DVD? Kup Pioneer'a. Zaczynałem od 103,
potem 104, 105, 106 i zaraz zmieniam na 108. Polecam, lepszych nagrywarek nie
ma.

Pozdro,

Maxiu