Re: 2 partycje po 60G czy jedna 120G

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 16 Sep 2004 - 22:48:47 MET DST

Użytkownik "FilipSz" <"filip[kropeczka)szp"@wp.pl> napisał w wiadomości
news:uva7gpasgs58$.dlg@filip.szp.com.pl
> Dnia 16.09 (czwartek) o godzinie: 17:36, *<thin-man>* wystukał(a):

> A od kiedy katalogowanie nie daje porządku? Chyba, ze nie wiesz o
> istnieniu katalogów i wszystkie pliki trzymasz luźno? To ile masz
> rozmiar na filmy, programy, muzyke? Poza tym takie połatanie dysku
> partycjami nie jest za dobre. (pomijajac straty w MB/GB)

Jest bardzo dobre. I bezpieczne, dużo bardziej bezpieczne niż jedna
partycja, która jak padnie to traci się wszystko.

Kiedyś natknąłem się na fajny artykuł o wadach i zaletach posiadania
wielu partycji, polecam.
http://www.enter.pl/archiwum/tekst.asp?p=/ent2002/03/klub_na.htm

/odpowiadając zmień px na pl/